Meniu
Contul Meu
Advertising Zone
Webinvent - Servicii web profesionale!

Anuntoferta -  Portal Publicitate Vanzari Online Ro.

Remember Dansez pentru tine Sezonul 2

Promo4

Ultimele Articole
PRAM, Unitate protejata, SSM, Protectia Muncii, SU, PSI
Daca aveti nevoie de servicii profesionale de PRAM - verificari electrice, SSM - protectia muncii, PSI - consultanta tehnica de specialitate in domeniul Situatiilor de Urgenta suntem aici ca sa va ajutam.

Reparatii termopane, Reglaje termopane
Servicii de reparatii termopane si reglaje termopane la cele mai avantajoase preturi.

Centrale termice, radiatoare electrice, boiler electric
Centrale termice, radiatoare electrice, boilere electrice la cele mai bune preturi de pe piata.

Preturi implanturi
preturiimplanturi.ro va sta la dispozitie cu servicii stomatologice de calitate si preturi implanturi dentare ce pornesc de la 200 de euro.

Service motor
Service motor va pune la dispozitie servicii de reparatii, revizii, verificari, schimb anvelope, bujii, diagnosticare si inlocuire piese motor, schimb ulei/filtre sau alte operatiuni necesare pentru buna functionare a motocicletei dumneavoastra.

Ultimele Comentarii
Mar 09: webinvent said on
O metoda facila de a procura un venit in plus fara prea mare stres, tot ce trebuie e perseverenta!

Un director de la Yahoo! a salvat afacerea unui roman

Data Adaugarii: July 11, 2011 10:34:44 AM
Autor: Romtehnochim
Categorie: Afaceri

Criza nu l-a prins nepregatit pe Adrian Petre, un producator roman care activeaza pe piata lacurilor si vopselelor. A stiut ca vine si a luat masurile necesare pentru ca afacerea sa reziste. L-a sfatuit, ce-i drept, si un american, director la gigantul Yahoo!. În plina criza, Adrian Petre, directorul si patronul firmei Romtehnochim, un mic producator ce activeaza pe piata lacurilor si vopselelor, înregisteaza o crestere anuala de 10-15% a cifrei de afaceri pe o piata care în ultimii doi ani s-a prabusit. Secretul lui: e un bun ascultator. "Criza nu m-a prins nepregatit. Am stiut ca vine înca din primavara anului 2008. M-a atentionat sotul unei verisoare a sotiei mele, director la Yahoo!, care sosise în Romania. Mi-a spus ca în SUA e dezastru, iar mai devreme sau mai tarziu va sosi si în Europa. Asa ca am trecut înca din primavara anului 2008 la fidelizarea clientilor si la o politica de consolidare a afacerii. În plus, daca înainte orientarea initiala era preponderent catre marii clienti, am reorientat politica vanzarilor si catre micii consumatori. Am inclus totodata în site-ul firmei (http://www.emex.ro) toate elementele care sa permita utilizatorului fara experienta în domeniu o folosire corecta si cat mai facila a produselor. De asemenea, am fost foarte atent la contractele semnate cu beneficiarii, cerand ca plata marfii sa nu se faca într-un interval mai mare de 30 de zile. Astazi, dupa 2 ani de criza, pot spune ca productia nu numai ca nu a scazut, ci a crescut anual cu circa 10-15%", zice Adrian Petre, directorul Romtehnochim. Pentru Adrian Petre, una dintre conditiile importante pentru a rezista pe o piata concurentiala foarte aglomerata o reprezinta calitatea produsului. "Eu niciodata nu am facut rabat de la calitate. Ba din contra, am urmarit personal constanta calitatii si am tratat cu maxima seriozitate certificarile ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001, pe care firma le are implementate. Pot spune ca din punct de vedere calitativ marfurile vandute sub marcile Emex si Neomatt sunt mult mai bune ca acum zece ani. E drept, lacurile, emailurile, vopselele si grundurile alchidice, vopselele lavabile si superlavabile, tencuielile decorative ori vopselele clorcauciuc de trafic sau de piscine, respectiv vopselele bicomponente epoxidice sau poliuretanice nu sunt cele mai ieftine de pe piata, dar nu sunt nici printre cele mai scumpe. Pana la urma, pretul reflecta calitatea", mai spune seful Romtehnochim. În ultimii zece ani, Romtehnochim a primit de la clientii nemultumiti de calitatea produselor sub zece reclamatii. Dintre acestea doar una a fost cauzata de neatentia angajatilor. "Sunt foarte atent la sugestiile facute de clienti ori la reclamatiile lor. În ultimii zece ani am primit cam o reclamatie pe an. De regula vina era tot a clinetului care, de exemplu, în loc de diluant pentru vopsea folosea motorina sau benzina pentru a face economie. Le-am explicat tuturor ca economia în acest caz dauneaza calitatii produsului final. Cred ca o singura reclamatie în ultimii zece ani a fost întemeiata, ea datorandu-se neatentiei unor angajati de-ai mei, dar a fost imediat rezolvata", ne-a declarat în finalul discutiei Adrian Petre.
 
Calificative Medie Rating: 10 (1 voturi)
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa o Evaluare.
Comentarii

Nu există comentarii încă.


Trebuie sa fii logat ca sa lasi un comentariu.
Link-uri Promovate
Link-uri Populare
Categorii Populare
PageRank Chart
Statistici & Page Rank
  • Active Links: 5145
  • Pending Links: 149
  • Todays Links: 1
  • Active Articles: 61
  • Pending Articles: 3351
  • Todays Articles: 55
  • Total Categories: 59